Fra afslutnings tur den 8-10-22 med afgang fra klubben kl. 14,00. derefter er der spisning i klubben kl. 19,00 .
Hej med jer vi havde en hyggelig dag, vi startede med en lille køre tur på 88 km. ingen regn.
vi var 9 Mc.er afsted. Vi kørte, til Høvsøre for at se det nye solceller anlæg, som Jørgen Slot mente han ejede,
men hvorfor ikke. Her fik vi en lille tår til halsen, der efter kørte vi over Nees og Vemb.
Vi drejede ind over Fåre og Bonnet hjem. DET VAR SÅ DEN SIDSTE KØRETUR FRA KLUBBEN I ÅR.
Her tog vi lige en lille sluder inden vi kørte hjem med Mc,erne.
Vi mødtes igen til kl. 19.00 til en god gang flæskesteg med diverses tilbehør
Bente havde lavet en god gang risalamande til dessert. Jette havde bagt en kage til aftens kaffen,
Tak til dem for det.
Se billeder i galleri.Onsdags træf 3-9-22
Her gik turen til Brothers of The Highway:
Vi var 3 cykler og fire personer som trodsede vejret,
det regnede lidt fra færgen kl. 18,00 til vi var ved Kolby på Thy.
Der var elles ikke så ringe besøgt til trods vejret. det små regnede hele
vejen hjem. Da måtte vi køre uden om da den sidste færge sejlede kl. 18,20 fra Agger.
Jørgen Slot – Kjeld Vang – Steffen Vang, Kjelds søn og Iver var dem der ikke var lavet af sukker.
fint aften.
Se galleri
Tur til Four Roses
Så kom dagen hvor roses havde 45 års jubilæum.
Her var lige ude at gratulere med deres nye hus og jubilæet.
Se galleri.Tur Til Trolden Emil.
Torsdags tur her kørte vi til trolden Emil der lå i nærheden af skave.
Her var der også god til slutning igen ca. 12/15 cykler med igen,
det er dejlig der er lidt gang i klubben igen.
Se galleri.