Fælles spisning den 16-2-23
Her havde vi igen en dejlig og hyggelig aften, vi var 25 fremmødt til stegt torsk med blødeløg.
Der var lavet torsk af 45 kg. der var lidt i overskud som man kunne tage med hjem.
Der blev snakket lystig hen over bordene.
Til kaffen var der en dejlig kage som Susanne Yde havde bagt
Og vores nye Mobil pay blev taget i brug, det så ud til at virke fint.
så det var dejlig at vi fik det op at køre.
Der er lidt fotos under galleri.Generalforsamling Mc Tangen 2023
Vi var mødt talstærk op der var 28 medlemmer op ud af de 35 der Pt. har indbetalt
deres kontingent.Ole Lauritsen var dirigent og styrede slagets gang fint.
Iver var referent.
Der skulle vælges 2 stemmetæller, og det blev Sven og Flemming
Bestyrelsens beretning blev godkendt.
Kassernes regnskab var meget fint, og blev godkendt med et stort bifald, og en tak til Johnny Kassemester.
Og vi syntes alle at Johnny skulle fortsætte som finansminister.
der var valg til bestyrelsen og her var det Kjeld Madsen, Martin Kaalund og Susanne yde der var på valg
de fik alle genvalg.
Suppleanterne Flemming Østervemb og Kjeld Vang blev også genvalgt
Flemming som første og Kjeld som anden suppleant.
Bilags kontrollant Susanne Poulsen forsatte dette job.
Kontingent / betalings tidspunkt blev som det plejer.
Indkomne forslag her var der stillet et forslag omkring rygning gåde E. tobak og Andet tobak.
skulle være total forbud indendørs.
Forslaget blev vedtaget. Så der er altså totalforbud med rygning inden dørs i klubben fra den 3-2-2023
Der blev vedtaget af generalforsamlingen, at vi skulle oprette mobil pay i klubben.
Der blev under eventuelt fremlagt vores ansøgning om nyt lys på huset, fra grøn pulje.Der blev serveret kaffe og grill pølser med brød efter generalforsamlingen