Køre kursus den 9-5-26

Her var vi 7 Biker der var med på dette kursus, det var rigtig godt
Vi fik nogle godt fif af instruktøren Henning.
Så de 2,5 time gik hurtig. vi laver det nok igen i 2027
hvis der er tilslutning nok.