Så fik vi også afholdt den årlige dart turnering, her var der 15 deltager der blev spillet til 301. der var fire hold og vinderen fra hvert hold gik vider til at dyste om de 3 bedste pladser. Og vinderne var Nr. 1 Benny Nr. 2 Iver Nr. 3 Sven Tillykke med den fine resultat til vinderne.