VI ØNSKER ALLE MEDLEMMER GLÆDELIG JUL & ET LYKKEBRINGENDE NYTÅR. VI HÅBER AT VI KOMMER TIL AT SES MERE I DET NYE ÅR. MED NORMALE FORHOLDE. MVH: Bestyrelsen. 15. december 2020 Forrige Hej alle, husk der er stadig åbent hver Torsdag. Nyere Året 2021. Hej alle trods Gorvid er vi nødt til at opkræve vores kontingent for 2021. Håber at vi snart kommer i gang igen med vore aktiveteter, generalforsamlingen ved vi ikke lige hvornår vi kan afholde. Kontingentet på de 750 kr. pr medlem indsættes i vestjysk bank. se konto nr. på sms. som Susanne har sendt ud, eller ring til kaseren. Senest den 1 febuar. husk navn på indbetalingen. MVH. Bestyrelsen.